יום רביעי, 16 באפריל 2014

קידום אורגני/ממומן בגוגל וברשתות החברתיות






#קידום_אורגני_בגוגל הקליקו כאן !!!



קבלו טיפים ומידע ללא תהליך רישום המייל שלכם !

תהליך חשוב לקידום אתרים

תהליך קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני כרוך בתהליך מורכב וארוך טווח, הנעשה על ידי חברות מקצועיות בתחום. להלן מספר שלבים ורכיבים עיקריים בתהליך:
הגדרת צרכים מטרות - השלב הראשון בתהליך קידום אתרים אורגני הינו הבנת והגדרת יעדים, כולל הגדרת מטרות האתר, התקציב המוקדש לתחום הקידום, והגדרת קהל היעד.
מחקר - בשלב התחלתי זה נבחנים ומנותחים מרכיבי האתר והתאמתו למנועי החיפוש, ומתקבלת החלטה לגבי הדרך הטובה ביותר לניהול קידומו. המחקר מקיף בין היתר את מבנה האתר, מערכות הניהול, מילות מפתח וחקר תכנים.
הכרת השוק והמתחרים - תהליך קידום אתרים דורש היכרות עם אתרי המתחרים ותכניהם, על מנת ליצור אתר ייחודי, מעודכן ובעל ערך מוסף. יש לציין כי אופני קידום האתר מושפעים באופן ישיר מכמות התחרות בתחום עיסוקו, כאשר ככל שהתחרות גדולה כן מתארך תהליך הקידום ברשת ובמנועי החיפוש.
אופטימיזציה לאתר - לאחר שהסתיים שלב המחקר מגיע שלב היישום, המכונה אופטימיזציה. כלומר, התאמת המבנה ותכני האתר לפרמטרים של מנועי החיפוש, על מנת להשיג דירוג גבוה בתוצאותיהם. האופטימיזציה כוללת בין היתר שימוש במילות מפתח רלבנטיות ומדויקות, ובקוד תקין לאתר.
בניית תשתיות - קידום אורגני של אתרים כולל גם פיתוח ובניית תשתיות טכנולוגיות המתאימות לצרכי האתר. תשתיות אלו כוללות בין היתר הוספת ושינוי קישורים, עדכון תכנים על בסיס קבוע, מעקב וניתוח של נתוני ופעולות הגולשים, ושימוש בתוכנות לזיהוי כשלים בביצועי האתר.
מילות מפתח – מכיוון שמילות מפתח הן אחד הפרמטרים המנחים את מנועי החיפוש, תהליך הקידום כולל איתור של מילות מפתח, ביטויים וצירופי מילים. על ביטויים אלו להיות ממוקדים ורלבנטיים לאתר, וגם שמישים ונפוצים בקרב הגולשים.
דפי נחיתה - מדובר בדפי אינטרנט שהינם בעלי ייעוד מוגדר המותאם לשירות המוצע ולרצון הגולש. על דף הנחיתה להיות ממוקד, רלבנטי ואפקטיבי על מנת לענות על הצרכים המיידיים של הגולש, ולהניעו להיכנס לאתר או לבצע פעולות כגון רכישה, השארת פרטים או יצירת קשר.
בניית תוכנית קישורים – זוהי תוכנית הכוללת השגה שוטפת של קישורים רלבנטיים ויעילים הנכנסים לאתר, כאשר כל קישור מפנה למיקום המתאים. מטרתם היא להגדיל את חשיפת האתר ברשת באופן כללי, וכן להעלות את מיקומו במנועי החיפוש שכן זהו אחד הפרמטרים המנחים את הדירוג.
תכנים איכותיים – יש להוסיף לדפי האתר תכנים מקוריים ואיכותיים, אשר ייצרו עניין בקרב הגולשים ויספקו ידע אמין ועדכני, תוך שילוב של מילות מפתח וקישורים פנימיים וחיצוניים. עדכון שוטף של תכנים מהווה אף הוא פרמטר באלגוריתם של מנוע החיפוש, ומכאן חשיבותו הרבה בקידום האתר.
תחזוקה ומעקב - קידום אתרים אורגני כרוך בתחזוקה ומעקב שוטפים במטרה לשמר את תוצאות האופטימיזציה לאורך זמן. תחום זה כולל בין היתר רענון תכנים, בדיקת תקינות קוד האתר, יצירת עמודים חדשים ואיסוף וניתוח מידע סטטיסטי.

קידום אתרים אורגני – אין קיצורי דרך

אכן, תהליך הקידום האורגני הינו ארוך ומורכב, ודורש חשיבה ותכנון המניבים פירות בהדרגה בטווח הארוך. אמנם הפיתוי לקצר את הדרך גדול, אך חשוב שלא להתפתות לקיצורים בלתי חוקיים כדוגמת ספאמים, טקסטים מוסתרים ותוכן כפול. הטכניקות הללו אינן מקובלות על מפעילות מנועי החיפוש, המענישות בחומרה את הנעזרים בהן. לכן, אל תיקחו סיכונים מיותרים שעלולים להזיק מאוד לאתרכם. פנו לחברות מקצועיות ואמינות לשם קידום האתר והעסק ברשת.
פורסם: ע"י הילה נט


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה