יום שבת, 7 בספטמבר 2013

עיצוב

כניסה לאתר

בקרו באתר http://2fb.co.il/hilanet לפני שבוחרים צבע שילווה את השפה העיצובית שלנו והמיתוג -אם זה בלוגו שלנו, כרטיס הביקור,עמוד הפייסבוק או כל דבר אחר, חשוב שנדע איזה מסר מעבירים הצבעים השונים, אילו רגשות יכול הצופה לחוות ומה יבדל אותנו מהמתחרים שלנו.

צבע משחק תפקיד חשוב בכמה היבטים:

צבע מעורר תחושה כמעט מיידית . זו אחת מצורות התקשורת הלא מילוליות הכי חזקות שקיימות.

המוח שלנו מתוכנת מראש - אנחנו "נוסעים" עם אור ירוק. ראינו תמרור אדום = המוח שלנו מיד מגיב ונעשה דרוך. אם אדם עם מדים כחולים יעצור אותנו, אנו אוטומטית נבין כי מדובר בשוטר.

המשמעות של הצבע משתנה לפי תרבות - לצבעים יכולים להיות משמעויות שונות במדינות ותרבויות שונות. במידה ואתם עובדים עם לקוחות מארצות אחרות, חשוב לבדוק לפני, את משמעות הצבעים באותם המקומות. לדוגמא- ישנן תרבויות שהצבע לבן מסמל אבל והצבע האדום- עושר ושגשוש.

הצבעים ממלאים תפקיד בכל תחומי החיים - הם יכולים לעורר מגוון רחב של רגשות, אהדה, אמפטיות, תשוקה, שלווה וכו' , צבע יכול לדכא את התיאבון של האדם, להשרות תחושה של עצב, שמחה, וגם להעניק הרגשה של כוח וכדומה

חשוב לדעת!
על מנת להעביר את ערכי המיתוג שלנו לקהל היעד ולהעצים השפעתם,
כאשר נחליט על הצבע שילווה אותנו בעיצוב העסקי, עלינו לחשוב לא רק על "איזה צבע אני אוהב", אלא בעיקר, איזה צבע נכון לעסק שלי.

 http://nethila4.wix.com/hilavhkv by ehsuo ahuue gxeho

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה