יום שבת, 7 בספטמבר 2013

טיפים לשימוש בפייסבוק

5 טיפים ראשונים לשימוש בפייסבוק לעסקים קטנים....

1. דף או פרופיל? בעלי עסקים קטנים רבים שעושים צעדים ראשונים בפייסבוק מתלבטים אם לפתוח דף או פרופיל . התשובה – באופן עקרוני, היא דף פייסבוק. דפים הם הפלטפורמה המתאימה לעסקים בפייסבוק, והרשת החברתית תכננה אותה במיוחד עבורם. .
2. תנו לאוהדים להרגיש אתכם: דף פייסבוק הוא כלי מצוין להעברת תחושה. עזרו לאוהדים שלכם להרגיש אתכם ולהכיר את מהות העסק שלכם – ואתכם כמי שעומדים מאחוריו. אם אתם עוסקים בבישול, צלמו מנות שבישלתם. אם אתם עוסקים במוזיקה, העלו קטעי הופעות, קישורים לשירים שהקלטתם ושאהבתם. אם יש לכם בית קפה, העבירו תמונות ותכנים שיעזרו לאוהדים שלכם להרגיש את האווירה שבו. חלקו עם האוהדים שלכם את התשוקה שלכם לנושא שבו אתם עוסקים, כתבו מחשבות, תחושות ורשמים שלכם לגבי התחום שבו אתם עוסקים. להט, מסירות, אהבה לעשיה – כל אלו מושכים קהל, יכולים לעבור בעזרת דף פייסבוק ואי אפשר לזייף אותם.
3. הפגינו את המומחיות שלכם: בדף פייסבוק אתם יכולים להפגין באופן בלתי אמצעי את יתרונותיכם בתחום שבו אתם עוסקים. נחזור לדוגמת השף – השתמשו בדף כדי לחלוק מתכונים מיוחדים, לספר על חומרי גלם יוצאי דופן שאתם מכירים ולהשיב על שאלות גולשים. אם אתם מציעים מוצר מסוים, השתמשו בדף כדי להדגים את יחודיותו ויתרונותיו על פני מוצרים אחרים בשוק.
4. התאימו את העדכונים שלכם לפייסבוק: גלישת פייסבוק אינה דומה לעלעול במגזין . זה לא המקום למאסות ארוכות, למאמרים אקדמיים ולניסוחים מסורבלים. צרו את העדכונים שלכם במיוחד עבור פייסבוק, אל תעתיקו מילה במילה טקסט אחר. תמצתו את המסרים שלכם, הסבירו אותם בפשטות, כתבו אותם בצורה מסקרנת, מושכת, מזמינה וקלה להבנה. תמונות עובדות בפייסבוק כיום טוב יותר מכל מדיום אחר. צרפו לעדכונים שלכם תמונות מקוריות שימשכו את עין האוהדים לעדכון שלכם.
5. הזמינו לפעולה: פייסבוק מתוכננת כך שככל שעדכון זוכה למספר גדול יותר של אינטראקציות (תגובות, לייקים, שיתופים) – כך אנשים רבים יותר נחשפים אליו. לכן, אחת ממטרותיכם היא לזכות למספר אינטראקציות גדול ככל האפשר בכל עדכון. נסחו את עדכוניכם כשאלה שמזמינה את האוהדים לספר לכם על דעתם, הזמינו את אוהדיכם ללחוץ לייק לעדכון או לחלוק אותו עם אנשי הקשר שלהם באמצעות Share. שלבו את ההזמנה לפעולה בעדכונים באופן שאינו מאולץ או חוזר על עצמו, כדי שלא להעיק על אוהדיכם.

ההמשך יבוא........

מאת: הילה נט http://2fb.co.il/hilanet

הצטרפו לקבוצות שלנו... קבוצת פירגון הדדי : https://www.facebook.com/groups/hila.net/
קבוצת פירסום לעסקים בחינם

https://www.facebook.com/groups/hila.net1/

תגובה 1: